سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی پکیج برقی به همراه جدید ترین امکانات!

معرفی پکیج برقی

با توجه به اینکه امروزه در بیشتر مناطق کشور امر گاز رسانی اجرا شده است، اما هنوز هم مناطقی وجود دارند که با وجود قرار گرفتن در منطقه ی جغرافیایی سرد از نعمت گاز شهری بی نصیب هستند. در چند سال اخیر به علت عدم دسترسی به گاز شهری در این مناطق، برخی مصرف کنندگان به سمت استفاده از دستگاه هایی سوق داده شده اند که از انرژی برق تغذیه می نمایند. در این نوع مناطق مصرف کنندگان جهت تامین گرمایش منزل از هیتر های برقی و هم چنین برای تامین آب گرم بهداشتی برای شستشو، استحمام و … از آبگرمکن برقی بهره می برند. در این میان تولید کنندگان به فکر ساخت دستگاهی افتادند که علاوه بر تامین آب گرم، گرمایش منزل را نیز مهیا سازد. پکیج برقی نوعی سیستم گرمایشی بوده که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با هدف تامین همزمان آب گرم بهداشتی و گرمایش محیط روانه بازار مصرف شده است. در این بین مصرف کنندگان قادرند با خریداری پکیج برقی از خرید سیستم هایی که پر هزینه می باشند جلوگیری به عمل آورند. در ادامه به نقد و بررسی تخصصی پکیج برقی می پردازیم.

  

تولید شده در دو نوع آنالوگ و دیجیتال

دستگاه های پکیج از لحاظ شیوه ی کنترل به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این نوع کنترل گر ها دارای مزایا و معایبی هستند. از مزایای پکیج های آنالوگ می توان به کارکرد راحت با آن اشاره نمود. در صورتی که پکیج های نوع آنالوگ دچار مشکل و یا خرابی شوند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط خود کاربر قابل تعمیر می باشند. البته این موضوع به معنی آن نیست که پکیج های دیجیتال غیر قابل تعمیر هستند و در صورت بروز مشکل و خرابی تعمیر نمی شوند. در صورت بروز مشکل در پکیج های دیجیتال نیاز به تخصص بیشتری بوده و حتما می بایست توسط سرویسکار مجاز و کار آزموده تعمیر گردد. از مهم ترین مزایای پکیج های نوع دیجیتال می توان به امکانات بیشتر آن نسبت به پکیج های نوع آنالوگ اشاره نمود.

پکیج های تک مبدله و دو مبدله

هنگامی که مصرف کنندگان نسبت به خرید پکیج برقی اقدام می نمایند یکی از مسائلی که ذهن آنها را با چالش مواجه می سازد انتخاب میان پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدله است. در این بین شاید این سوال مطرح شود که فرق میان پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل چیست؟ در پاسخ به این سوال اینطور می توان گفت که در پکیج دو مبدله از دو مبدل مجزا و مستقل بهره گیری می شود. یک مبدل که به مبدل ثانویه معروف است وظیفه ی تامین آب گرم بهداشتی جهت شستشو، استحمام و … را بر عهده دارد. اما مبدل دیگر که به مبدل اصلی شهرت دارد وظیفه ی تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد. اما در پکیج های تک مبدله فقط یک مبدل در ساخت پکیج به کار رفته است که هم وظیفه ی تامین آب گرم بهداشتی و هم وظیفه ی تامین گرمایش محیط را بر عهده دارد. از مزایای پکیج های دو مبدله می توان به یکنواخت بودن آب مصرفی و عدم نوسانات گرمایش رادیاتور اشاره نمود.